ihneď k odoslaniu

s DPH: 2 950,00 € bez DPH: 2 458,33 €
Doprava zdarma!
set

Buďte prvý a napíšte recenziu

Najlepší priestorový zvukový systém od Bose

Ak hľadáte riešenie na získanie toho najlepšieho zážitku zo zábavného systému a kvalita je pre vás podstatná, nehľadajte nič iné. Systém Lifestyle® 535 v sebe kombinuje najmodernejšie technológie Bose s dôrazom na jednoduchosť, univerzálnosť a eleganciu. Päť kompaktných reproduktorov Jewel Cube® ponúka skutočný priestorový zvuk na každom sedadle v miestnosti, zatiaľ čo modul Acoustimass® zaisťuje pôsobivé basy. Okrem vylepšenia zvuku pre TV vysielanie, filmy, športové prenosy a videohry, je tento systém tiež výkonný „hudobný stroj“. To vám umožní jednoducho využívať bezdrôtový prenos hudby po pripojení k vašej súčasnej domácej WiFi® sieti alebo Bluetooth® zariadeniu.

Realistický, dramatický priestorový zvuk

Zažite strhujúci priestorový zvuk zo všetkého, čo budete sledovať. Tento systém je vybavený reproduktormi Jewel Cube®, ktoré boli predstavené so štíhlym profilom tak, aby lepšie zodpovedali televízorom s plochou obrazovkou. Vďaka presnému uhlovému umiestneniu meničov vnútri reprosústavy predstavuje zvukový výstup niečo, čo by ste očakávali od reproduktorov mnohonásobne väčších. Tento výkon je doplnený modulom Acoustimass®, ktorý môže byť umiestnený v rohu alebo z dohľadu. Exkluzívna technológia modulu pomáha zaistiť emocionálnu intenzitu, ktorú cítite v divadle alebo v koncertnej sále. Jeho vplyv a dopad nemôžete prehliadnuť, aj keď je dokonca niekde ukrytý.

Zvuk navrhnutý pre konkrétnu miestnosť

Vaša izba je unikátna svojou veľkosťou, tvarom, štruktúrou apod. To všetko sú faktory, ktoré ovplyvňujú zvuk a podobu, v akej ho počujete. Systém ADAPTiQ® bol vyvinutý pre analýzu miestnosti a následné nastavenie zvuku tohto systému Lifestyle® pre konkrétnu miestnosť. Výsledkom je konzistentná a vysokokvalitná výkonnosť.

Spoznávanie novej hudby so SoundTouch®

Pomocou SoundTouch® môžete objavovať a užívať si hudbu jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Bezdrôtovo môžete streamovať milióny skladieb cez Spotify a Deezer, rovnako ako internetové rádiá a svoju vlastnú hudobnú knižnicu. Výkonná aplikácia umožňuje ovládať vašu hudbu z ľubovoľného miesta v dome, z telefónu alebo tabletu. A šesť jednoducho programovateľných predvolieb vám umožní prehrávať vašu obľúbenú hudbu pomocou aplikácie alebo dodávaného univerzálneho RF diaľkového ovládača.

Systém Lifestyle® SoundTouch® 535 je súčasťou celej rodiny bezdrôtových produktov. Všetci spolupracujú a dokážu prehrávať rovnakú hudbu v každej miestnosť alebo rôznu hudbu v rôznych miestnostiach.

Jednoduché nastavenie

Technológia Unify® umožňuje jednoduché pripojenie a ovládanie až 6tich HD a hudobných zdrojov ako sú napríklad Blu-ray Disc™ alebo káblová televízia. A štyri vstupy HDMI™ na ovládacom paneli zaisťujú z týchto zdrojov vysokokvalitný viackanálový zvuk – obvykle poskytujú prirodzenejší dynamický rozsah a nízkofrekvenčné efekty oproti zvukovému signálu priamo z vášho televízora.

Jednoduchá ovládateľnosť

Technológia Unify® tiež zjednodušuje programovanie univerzálneho RF diaľkového ovládača Bose® pre ovládanie systému Lifestyle® a takmer všetkého, čo je k nemu pripojené. Behom inštalácie systému Unify® identifikuje každé pripojené zariadenie a automaticky učí diaľkový ovládač Bose®, s cieľom získať nad zariadením kontrolu. Dokonca to funguje aj keď je konzola alebo zariadenie skryté vo väčšej vzdialenosti za dverami vášho zábavného centra. Navyše umožňuje sledovať informácie o systéme na LCD displeji diaľkového ovládača Bose®.

Ďalšie informácie / BOSE LifeStyle SoundTouch 535 systém domácej zábavy, čierny

Značka Bose
  • Dynamický priestorový zvuk z piatich reproduktorov Jewel Cube® prispôsobený podľa danej miestnosti pre konzistentný a vysokokvalitný výkon